lördag 7 augusti 2010

Imorgon är det dags att jobba igen... Ett lite lagom pass på 10tmmar... Hoppas tiden går relativt snabbt. Sen blir det ju jobb måndag-torsdag med. Men det blir bara korta dagar, 8timmar. Och då kommer jag gå med så trevliga tjejer så tiden kommer rusa iväg för oss!!
Jag känner att jag egentligen borde gå och lägga mig nu, hellre sova för mycket och att man vaknar löjligt tidigt än att man kommer i säng på tok för sent och känner sig helt slut i kroppen när klockan ringer... Men jag vill inte sova än! Dels så är jag ju inte ens trött, en klar fördel att vara det. Sen vill jag så mycket... Jag vill ju liksom ha ett socialt liv jag med!!
Det känns jobbigt när livet ska bestå av:
-Jobb
-Hem
-Barn
-Städa/tvätta
Jämt, jämt jämt!!! Jag vill ju göra annat med.... Men det verkar som att det är väl så mitt liv ska se ut en tid framöver.
Men okej,jag älskar mitt jobb! Har ingen ångest över att gå dit alls. Gillar mina jobbarkompisar så sjukt mycket alltså, bättre gäng är svårt att hitta kan jag lova.
Men det blir ändå jobbigt när livet är så inrutat hela tiden...
Fast det är väl bara att bita ihop, trycka ner allt man känner, köra på den sista lilla lågan som flämtar, dra på sig det falska smilet och bara fortsätta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar