söndag 8 augusti 2010

Söndag... Varför har söndagar alltid en tendens att vara så tråkiga?
Även om man inte har jobb så brukar tiden gå så sakta...
Jag menar, har man ett normalt vecko jobb (måndag-fredag) så kan jag ju förstå om man har ångest på söndagen, och i och med det så segar sig tiden. Men om man nu inte har det så brukar det ändå vara så seeeeegt!
Och det brukar regna med... Inte varje söndag, men många...
Hur som helst så är snart denna dag med gången. Och så är det måndag. för min del så känns det som måndag idag, men det har ju ganska givet.

Fast en sak till... Var faan tog sommaren vägen? Ska det nu inte va mer sommar här?! Det ger mig ångest om något. Ska man nu då behöva vänta nästan ett år tills det blir stekhett igen? För faktiskt, jag gillar stekhetta mer än detta.
Nä... Än får det inte vara över. Det bestämmer vi nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar