söndag 21 augusti 2011

En händelserik helg minst sagt.
I fredags var vi iväg med hela min familj till en gruva, jag bryr mig inte så mycket om gruvan, njuter mest av att få ha hela familjen runt mig ♥ Den dagen kommer jag leva på länge! Inte ens att det regnade störde mig, så då måste det varit nåt som jag tyckte om :-D
Fick faktiskt vara med dom alla hela dagen!! Dock saknade jag lillebror, men jobbet kallade. Så stolt över Robbin, han jobbar och sliter så med jobbet. Min bästa lillebror ♥
Igår var det lördag, och då kom min mamma och pappa för att hämta Hampus vid 13. Han skulle vara med dom eftersom kusin Thim var med dom. Och det är klart jag lånar ut honom. Så dom var på stan och såg diverse uppträdanden. Sen hade Hampus en helt underbar dag med Thim, han var i kiosken, var i hagen och matade får... ja allt möjligt kul! Och så sov ju grabbarna över hos mormor och morfar med, i eget rum till och med! Jag tycker det är toppen att Hampus och Thim har varandra. Dom leker väldigt bra ihop, men sen ser nog Hampus Thim som lite storebror. Och jag sa idag till Thim att han får låna Hampus som lillebror. Han tyckte det lät väldigt bra!
Igår när Hampus var med mormor och morfar så passade vi på att gå på stan med dom mindre barnen. Gjorde faktiskt mycket fynd!
Köpte termojacka och byxor till Julia, sparade bara in 600:- där... Det gillar jag! Sen blev det en hel del mer, bara fynd!!
Idag hämtade vi Hampus och jag och han tog oss en tur till hans kompis Elliot och hans mamma som är min kompis Anki.
Det besöket var behövligt kan jag lova. Med henne kan jag prata om allt, och jag hade mycket att få ur mig. Det är verkligen en sann vän, hon lyssnade och hon var ärlig mot mig. Det är en person jag inte vill mista. Tack Anki för att du är en så bra vän ♥

Och så imorgon, då börjar min Hampus skolan. Det känns konstigt! Jag kommer då alltså vara mamma till en skol-pojke. Det är en ny etapp i vårt liv. En mycket välkommen etapp! Det får mig att tänka på annat och få lite avbrott i allt jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar