söndag 28 augusti 2011

Om man skulle försöka sig på ett vettigt inlägg?
Var står jag nu? Ja, hemma... Det är ganska självklart!
Jag var och träffade min läkare i torsdags, och det gick som jag visste det skulle. Åt helvete!!
Hon skickade mig omedelbart till Västervik och fick där träffa en läkare som visste vad han gjorde. Så min syster hade så rätt man kan ha. Fick sluta med alla mediciner och så satte dom in tre nya... Vad dom riktar in sig på vill jag inte säga, jag skäms. Varför skäms jag egentligen? Jag vet inte, det känns så skamligt allt detta! Men jag vet inte varför, jag rår inte för detta, ingen rår för det.
Men nu är det alltså bara att börja om, och allt detta skrämmer mig. Jag är så nere så skulle jag säga till dom som känner mig vad som händer så tror jag inte ni skulle tro mig. Men jag har alltså fått starta om från noll. I tre veckor har jag kämpat och nu skulle jag må bra... men jag gör inte det och får börja om. Det känns hårt, det var verkligen ett nedslag. Men det är bara att försöka pånytt.
Men en sak fick jag veta, detta har funnits hos mig länge... Med säkerhet i 4år... men jag har "läkt" det själv när det kommit upp på ytan. Nu blev det för mycket och jag kan inte läka det själv längre.
Men nu ska jag inte få hjälp från vårdcentralen mer om detta, det blir med rätt folk! Det känns skönt.

Och mer då?
Det går helt perfekt bra för min skolpojke Hampus ♥. Han jobbar, växer, mognar och mår bra. Och han trivs och älskar att gå i skolan! Härligt!!
Wille ♥ och Julia ♥ är så stolta över att ha en bror som går i skolan... Han är ju så stor I deras ögon! Nån att se upp till! Och för dom små går det toppen på dagiset! Trodde det kunde bli problem eftersom Hampus inte är där, men icke!
Jag har helt fantastiska barn! Dom är verkligen dom finaste en mamma kan ha! Och Thim ♥! Han är ju inte mitt barn, men jag känner för honom som jag gör för mina barn :-)
Och Jimmy....Jimmy Jimmy Jimmy! Min älskade underbara man! Det finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar honom. Min älskade Jimmy ♥

Nu ska jag bara vara med min kärlek ♥ Jimmy ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar