fredag 19 augusti 2011

Ibland hittar man saker som träffar så rätt!

"When your worries and your burdens seem too much to bear, just rub this little angel and your problems she will share."

("När dina bekymmer och dina bördor verkar för mycket att bära, bara gnugga denna lilla ängel och dina problem kommer hon att dela.")

Idag var jag inne i en affär. Där hittade jag en nyckelring, en ängel som står i ett hjärta. På själva förpackningen så står denna text, och den texten träffade så rakt in i hjärtat på mig. Så självklart tog jag med mig den ängeln hem ♥
Hittade två fina änglar till som fick följa med mig. Konstigt vad man man få fäste för en sak, och hur den kan ge tröst på ett plan man inte kan förklara. Det räcker liksom att titta på den saken som tröstar för att det ska bli lite lättare för stunden. Min är änglar, det symboliserar frid för mig. Och jag tror nog många håller med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar