tisdag 30 augusti 2011

Lycko tårar... (bilderna kom i omvänd ordning, men det får ni ta)

♥Jag och lillebror Robbin ♥
♥Min syster, jag och lillebror♥
♥Lillebror och syster♥
♥ Är inte detta äkta kärlek, då finns det inte. Bara se på dom, så fina! ♥
♥ Min stiliga man ♥

♥ Julia och Vickan. Julia kan inte se nog på Vickan ♥
♥ Brudtärnan Johanna, Julia. Viktoria, Nicklas, ringbärare och sonen Thim och så bestman Daniel ♥
♥Thim, Julia och morfar/pappa Veine♥

♥Vackraste bruden i hela universum. Nu förstår ni nog att jag grät av lycka. ♥
♥Den fina ringkudden, som bruden dekorerat själv dessutom! ♥
♥ Ringbäraren och brudparets son Thim♥
♥Min otroligt vackra dotter, Julia ♥

Tårar av lycka och stolthet
Satt och såg på ett program där det pratades om tårar av lycka. Började då fundera över när jag gråtit av lycka, och jag minns 4gånger.
Dom tre första var när mina barn föddes... Ganska självklart!
Den 4de gången var när min syster gifte sig. När jag tänker tillbaka på den dagen så kan jag faktiskt se hur hon sitter i bilen och fingrar med en näsduk, den symboliserade något gammalt... Jag såg henne bara från midjan och neråt, men den glädjen som svepte över mig var otrolig! Än idag när jag tänker på hur hon satt där i bilen får mig att fälla en tår av lycka. Jag var så stolt över att hon är min syster. Hon är verkligen en person att se upp till. Hon klarar motgångar bättre än någon jag mött, och hon är en otroligt ärlig person. Hon lindar inte in saker, hon säger som det verkligen är. Det är en av många saker jag beundrar med henne.
Men tillbaka till bröllopet, där togs det bilder av mig, min syster och vår kära lillebror, och dom bilderna kommer jag vårda väl.
Jag tänkte jag skulle bjuda er på ett par. Och jag säger bara det, se så otroligt vacker min syster är, som en prinsessa. Ni förstår nog att jag är stolt ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar