söndag 14 augusti 2011

Stolt!!

Så igår var det dags, min syster gifte sig.
Jag visste att det skulle bli känslosamt, jag menar, min syster gifter sig. Det är stort!
Väl vid kyrkan så gick jag och Julia för att möta upp bruden och lämna över Julia. Jag gick fram till bilen och fick en skymt av henne, och ja... jag vet inte hur man ska kunna beskriva den känslan som svepte över mig... Stolt, lycklig, fascinerad... Jag kan inte beskriva med ord hur vacker hon var. Och när jag sen tittar in och ser hela henne, då kom tårarna. Det är första gången i mitt liv jag gråter för att någon är så vacker, och jag vet att jag var inte ensam om det.
Väl i kyrkan var det dags för Julia att gå in med brudföljet, min dotter var helt fantastisk!
Hon gick så fint med Thim och höll honom i handen. Under hela ceremonin stod hon med sin nya bästis Johanna. Hon var så duktig!!
Efter ceremonin kom det fram massa av gästerna och sa att Julia var så otroligt söt och duktig, man blir så stolt!
Johanna sjöng två låtar och det var så vackert, den talang hon har är otrolig! Jag hoppas hon känner sig nöjd och stolt idag, för det ska hon vara, det kunde inte gjorts bättre!
Efter ceremonin så var det dags att bege sig till folketspark här i Vimmerby. Där hade det dukats och gjort så fint.
Hela kvällen var perfekt, värdinnorna var så duktiga, dom såg till att nåt hände hela tiden.
Och Thim, han var så stilig! Senare under kvällen höll han tal till sin mamma och pappa, det var så underbart att se, den pojken är fantastisk!

Men en än gång, ni ska få se foto på min syster senare, och ni kommer häpna, jag har aldrig sett en vackrare kvinna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar