tisdag 23 augusti 2011

Hampus tappade sin andra tand idag förresten. Det är lustigt med den gossen, när nåt väl händer så ska allt hända!
Som när han tappade första tanden, det var samma vecka han slutade på dagis. Nu tappade han sin andra tand, samma vecka som han började skolan. Jag ser ett mönster! Min älskade pojke!
Och skolan då? Det går så bra det bara kan gå för honom! Varje dag möter han son kusin, min älskade Thim. Och det tycker både jag och Hampus är toppen! Och en fågel viskade i mitt öra att en tjej är såååå kär i Thim :-D Hihi!! Man får reda på mycket nu...
Så härligt att Hampus får träffa Thim mer, det är ju hans "storebror" och Hampus är ju Thim "lillebror"... Pojkarna vet vad jag menar!

Annars då? Jag vet inte... Jag vet ingenting nu. Är rädd för helgen och veckan som kommer. Eller rädd är mint uttryckt! Vill inte!! Orkar inte! Är det värt det?
Ja... Den som lever får se.
Men helvetet frös till is idag, så ni vet om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar