söndag 20 juni 2010

Idag skulle vi ta en promenad, Det var tänkt att vara en liten kort en eftersom vi skulle hem och laga mat. Så vi började promenera och det blev långt.
Vi gick in på en liten väg och pang så var vi på landet... Faktiskt!
Perfekt läge anser jag... Det var 5minuter till skolan, 20minuter till centrum... Kan det ligga bättre. Så otroligt fint det var. Ängar och skog överallt... Men ändå så bra läge... Svårt att smälta detta.
Men som sagt den där promenaden blev lång, men så skönt det var. Hur långt vi gick vet jag inte men vi var borta nån timme. Så skönt att komma ut och röra lite på sig.
Där kommer vi gå många gånger... Eller så länge jag inte möter på en orm där vill säga. När det sker så slutar jag gå där, det brukar bli så. Har enorm fobi, kanske märks?

Idag ska Jimmy fixa med sin scarfikation. Jag ska se på och äcklas... Låter väl som en super söndag?

Imorgon blir det ALV. Jag hoppas verkligen vädret blir bra. Det behöver inte bli supervarmt, men lita lagom så man slipper ha en massa kläder på sig. Och jag önskar verkligen vi slipper regn, men av nån anledning så brukar det alltid komma en skur när vi är där... Eller ja, inte förra gången. Otroligt!

Kläder förresten. Var på Lindex och köpte en så fin klänning. En som faktiskt passar min stil... Eftersom jag har så kort hår så passar jag inte i en sån där sötis klänning. Och nu hittade jag en som verkligen funkade för mig. Så när jag kom hem beställde jag en till men i andra färger. Det bästa med klänningen är att min viktnedgång syns, väl. Det andra som är gutt är att den är i stl 170... Känns lite pinsamt men ja, jag erkänner... jag köper kläder på ungdomsavdelningen på Lindex, det är faktiskt snygga kläder där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar