måndag 14 juni 2010

Nej då, det är inte över här... Jag och Jimmy har kommit på att datorn inte får ta upp så mycket tid bara, och det är ju bara bra! Man ska vårda samlivet ;-)
Men men, vad har hänt på sista tiden?
Massor, men inte sjutton kommer jag ihåg allt för det!

Lite kort om det jag faktiskt kommer ihåg:
Igår var vi till krön och fikade. Trotts att det var iskallt ute så badade barnen... Galet!
Men kul hade dom.
Resten av tiden har vi ägnat åt huset och gården, och det börjar allt ta sig minsann. Det troddee jag inte för några veckor sen, men mirakel sker tydligen!

I torsdags var jag med min syster och en vän och såg på Sex and the city 2! Jag älskade den! Kan knappt bärga mig tills den kommer på dvd. Jag förstår inte vem fasen det var som såg den och sa att den var dålig, nån skit kriter tydligen... Jag som då (enligt Jimmy) är ett ÄKTA SATC fan älskade den., och det är huvudsaken.

I torsdags gjorde Jimmy sin scarfikation, guuuud så äckligt det var! Men ont gjorde det inte, säger jag... Nej men seriöst så sa han att det inte gjorde vidare ont. Som om man bränner sig på en tändare typ... Men nu när läkningen är igång så har han ont vill jag lova... Får se om han vågar sig på att göra den större. Jag hoppas det.

Japp, det är vad jag kommer ihåg att vi gjort.
Nu kommer det vara tyst här ett par dagar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar