tisdag 1 juni 2010

Ett mirakel kanske?

Igår så fick vi faktiskt hem allt till staketen. Hallelulja!
Och ta mig tusan, Jimmy fick upp det på ena sidan av huset. Nu är det bara andra sidan kvar. Men det ska nog ta sig det med.
Och på tal om att ta sig, allt mitt slit med gräsmattan verkar löna sig minsann. Det börjar bli väldigt grönt här ute. Det gillar vi!

Idag så vet i fasen vad som är galet. Har så ont i huvudet, och det är verkligen i hela huvudet. Och detta resulterar i en helt otrolig huvudvärk och ett hemskt illamående. Jag som tänkte ta med mig Julia ner till mormor och morfar sen... Det får nog va känns det som.
Jag antar att det är vädret, åska kanske? Hoppas!
Jag gillar inte åska, men är Jimmy hemma så går det an.

Nu ska jag gå och dricka lite kaffe, hoppas på att detta ska resultera i ytterligare ett mirakel. Bota huvudvärken alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar