onsdag 23 juni 2010

Jisses vad fint väder vi har fått. Nu är det sommar, minst sagt!
Tänk om vi kan få en regnfri midsommar, det vore väl nåt? Men hur stor chans är det?
Undrar hur det kommer sig att det alltid ska komma en skur med regn just den dagen...?

På fredag firar jag och Jimmy 6år som gifta... Japp, den 25juni 2004 (även midsommarafton för den som antecknar) så blev vi man och fru...
Känns konstigt. Många i min ålder är inte ens gifta... Men jag är det, och sen hela 6år med. Det var nog inte många som trodde det skulle hålla såhär länge... Men där fick ni!!
När vi firar 10år så ska vi skaffa oss fruktansvärt, otroligt och hiskeligt ovanliga ringar... Hur dom kommer se ut vill jag inte berätta... Vi är nog inte dom första, men ack så ovanliga dom kommer vara... Kanske får det bli till nästa bröllopsdag, jag vet inte om jag kan hålla mig i 4 hela år tills dess... Hihi!!

Imorgon ska vi till ALV igen. Om det inte regnar. Men nu eftersom jag sagt att vi ska dit så ska ni få se att det blir regn. Om inte så ska jag köpa mig en lott!
Jag har lovat barnen att vi ska äta pannkaksbuffé imorgon om vi kommer gå dit... Måtte vädret bli bra, annars lär det bli livat här på Fältskärsgränd. Nog för att det brukar vara livat mer eller mindre ändå, men isåna fall kommer det ta hus i helvete!

Nu ska jag fortsätta kolla på den där serien på 4an... Stängde på av en ren slump, och jag fastande! Kul det är när man blir såhär positivt överraskad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar