tisdag 8 juni 2010

Jimmy är ute och klipper gräset just nu, växer som tusan det där!
Jag lyckades lura in Wille i rummet med alla leksaker, tog fram en stor låda med saker han inte sett på ett tag... Mamma behöver vara ifred lite...
Han är inne i en jobbig period. Den är faktiskt lika jobbig för honom som för mig, så jag tycker synd om min lilla pojke.
Dels har han svårt att skiljas från oss (speciellt pappa faktiskt, min lilla pappa pojke). Och tro faan jag att stackarn gråter så fort man lämnar rummet, han tror ju han blir övergiven.
Sen ska han bäras bäras bäras, men det är ju för att han ska vara säker på att vi verkligen är där...
Och till råga på allt så är 2 tänder på g.
Men totts allt detta så är det en så sjuk charmig pojke det där! Han är ju så söt att man int ekan annat än stirra.
Han är inne i en ljud period och snacka om rolig röst!
Han låter som en mistlur!!!

Han vaknade för några kvällar sedan och jag gick in i hans rum. Han hade slarvat bort nappen och kunde inte hitta den. När jag väl gett den så vill han att man sitter där en lite stund tills han kommit till ro, man ska hålla handen på han.
Men oj så svårt jag hade att gå ut ur rummet, inte att han strulade (för en gångs skull), utan han var så söt. Så rofylld, skulle kunna sitta hela natten och titta på honom ♥
Det är lika dant med Hampus och Julia, när jag går in där på kvällen och släcker, så har jag svårt att gå ut. Måste fram och pussa lite, fixa med en arm, lägga lite till rätta och bara titta ♥
Hjälp vad jag avgudar och älskar mina barn, aldrig hade jag väl trott att man skulle älska dom såhär mycket!
Och min systerson... Snacka om underbar kille! I mina ögon är han fantastisk. Han är en toppen kusin som tar stort ansvar över sina kusiner. Nu är det ju inte rätt att han ska det, men det märks så tydligt att han tycker om att få ta det ansvaret och känns sig äldst. Min lilla Thim är inte så liten längre... ♥

♥Älskar er 4 så otroligt mycket♥
Hampus, Julia, William och Thim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar