tisdag 8 juni 2010

Schemat lättades upp...

Idag var det som sagt dagisfest. Snacka om att min son gjorde mig stolt. Min stora son alltså.
Han stod på scenen och sjöng "Sjörövarfabbe" för en fullsatt sal! Det var tyst han sjöng visserligen, men han gjorde det!!!
Fröken Jenny tycker vi ska skicka in han till "Dagens visa" ♥
Fick även komplimanger av människor när vi skulle gå, som sa att det kommer bli något stort av honom! *Stolt*
Men faktiskt, idag har jag verkligen fått upp ögonen för vilka underbara barn jag har. Tänk att man ska behöva uppleva och se saker för att förstå hur bra man har det... Synd.
Men jag ska klappa mig själv på axeln en extra gång ikväll, det är trotts allt vi föräldrar som formar dom, och att dom blivit så fina på alla sätt är faktiskt mycket tack vare oss. *Klappar mig hårt på axlen och känner mig oerhört stolt*

För övrigt skulle jag på bio idag, men det sket sa!
Jag mötte upp Vickan och Johanna som som sa att -Det blir inget, inställt pga sjukdom.
Jahopp... Sen sa Vickan att -Neeeej, skojar bara... Har visserligen inte sett nån gå in...
-Alla har väl sett filmen tänkte och sa vi då.
Kommer fram till dörren och det är mörkt... Va faan...
Då visar det sig att dom bara har öppen onsdag-söndag. Så på torsdag har vi stämt träff igen. Då är det väl inställt pga sjukdom, JUST MY LUCK.

Nu... Sova... Snart alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar