måndag 21 juni 2010

Som jag trodde... Det blev regn. Att det jämt ska vara så!
Visserligen så ska man inte klaga, förra gången så var det faktiskt toppen väder. Kanske var det ända gången... Jaja, man har ju hela sommaren på sig.

Idag kom jag på att det är 6månader (på torsdag) kvar till julafton... Det känns inte bra. Sommaren går verkligen för fort.
Förstår ni, om 6månader sitter vi runt bordet på julafton och äter julmat och ser på kalles jul. Det var ju nyss jul!! Vad hände? Var fasen tog våren vägen?!
Jag funderar på vad detta handlar om. Är det att tiden går fortare för att man blir äldre? Eller går tiden bara fortare?
Hur som helst så ger det mig ångest.
Ja inte så farlig ångest. Inte så det behöver medicinernas, eller att jag ligger i ett hörn i fosterställning. Men så pass att magen värker till och kallsvetten nästan kommer när jag börjar tänka på det.
Men men... Man får se till det positiva.... Vad vet jag inte exakt... Jag gillar inte när tiden går för fort helt enkelt... Men kommer jag på nåt så lovar jag att vara tacksam. Tills dess är det väl bara att acceptera läget. Blä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar