onsdag 30 juni 2010

Jag har verkligen inte hunnit med att blogga dom här senaste dagarna... Vad jag har gjort kan jag inte svara på! För nåt vettigt har inte skett.

Imorgon är det min sista lediga dag... Känns lite vemodigt faktiskt. Jag hade ändå räknat med att vara hemma hela sommaren, med dom planerna kan vi ju lägga på hyllan. För faktiskt, får man erbjudande om jobb så tar man det! Inget att fundera på där inte.
Och jag vill jobba och speciellt med detta jobb, så allt handlar helt enkelt om att man är nervös nu innan man blir varm i kläderna, och det kommer gå fort hoppas jag.

Imorgon ska jag gå och kolla på en pool åt barnen. En som vi vuxna faktisk också får plats i. Man måste inte kunna simma och sånt skit, men sitta där och få lite svalka om dagarna. För med denna värme så behöver man svalka... Visserligen så var vädret idag skit. Eller ja blåsigt och inte alls sådär underbart (sjukt) varmt som igår. Men nu ska vi se framåt, och då ska värmen hit igen. Detta är inget jag läst eller sett, jag tycker så helt enkelt.
Ska även kolla efter lite blommor till lite olika ställen på altan och gården... Blommor är fint ♥

Nu tar jag natt. Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar