torsdag 17 juni 2010

Nu måste ni hålla tummarna för mig! Lova!

Jag sökte ett jobb i måndags och dom ringde och ville ha mig för intervju. Sagt och gjort så var jag där igår.
Innan intervjun så funderade jag lite på om jag verkligen ville ha jobbet... Skulle det passa mig?
Men efter att alla frågetecken och orosmoln var klara så visste jag, jag vill så gärna ha detta jobb!
Det låter så roligt och intressant, det skulle verkligen passa mig perfekt.
Så snälla håll tummarna för mig, kan behöva all hjälp jag kan få nu känns det som.
Jag känner visserligen att jag har vunnit lite eftersom jag alla fall fått komma på intervju. Bara det känns underbart, får jag sen jobbet så är det bara ännu bättre.
Varje gång telefonen piper till så blir jag helt illamående av nervositet! Tokigt.

Imorgon blir det en heldag med min syster och älsklingen Thim. Som jag längtat hela veckan efter denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar