måndag 26 juli 2010

Blev ju lyckat!!

Igår fick jag för mig att byta hårfärg! Sagt och gjort. Jag tog blond... Men faan alltså!!!!
3 jäkligt långa och tråkigt omgångar hävde jag i blonderingsfärgen, och hoppades på det bästa. Efter 3dje gången så gav jag upp... Blond var jag, men med gul nyans... Fan, vill inte se ut som ett piss huvud! Finns det något fulare än blonering som skiftar/lyser gult? Kan inte med det!
Så Jimmy fick gå ner till stan och köpa färg, en mellan blond brun färg. Så jag hävde i den färgen med. Det blev ett resultat som var godkänt alla fall... Men nu till det dumma: Det blev ju samma hårfärg som jag hade innan. Tror inte en jäkel ser att jag bytt hårfärg faktiskt! Otroligt bortkastat. Det ända som är förändrat är min hårbotten. Jag tror jag gick lite för hårt fram med all blondering... Jag känner mig bedövad i hårbotten. Men det var ju inte det resultatet jag ville ha!

Imorgon blir det jobb!! Längtar!!! Jag ska gå bredvid en tjej som är så rolig att jobba med! Så tiden kommer bara rusa fram känner jag på mig :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar