lördag 3 juli 2010

Nu har jag gjort 2 arbetspass.
Igår började jag 14 och slutade 22:30. Om jag jämför med idag så var det lite... Idag gick jag på 8 och slutade nu vid 22:30. Imorgon klockan 8 är det dags igen, men då blir det ett "kort" pass, slutar ju redan vid 18. Lyx!!
Och hur känns det?
Bra!!! Helt otroligt bra. Otroligt trött ja... Man är ju bara människa!
Jag vet att dåliga dagar kommer, det bör komma. Det kommer förr eller senare för alla, så det är klart jag med får det. Men det tar vi då.
Fast att vara ifrån barnen kommer jag aldrig att vänja mig vid.
Det tog emot idag på morgonen när Julia fort tog på sig en liten tröja och sina små tofflor och sa till mig: "Jag med dig mamma"
Mitt lilla ♥ Men imorgon så kommer jag kunna vara med vid sovdags igen, det känns skönt att vara hemma och stoppa om mina troll.
Nu ska jag stoppa i mig lite mat, sen blir det sängen. Man hinner inte med mycket annat dom helgerna man jobbar, men det känns bra och det är huvudsaken.
Undrar om min kära make håller med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar