måndag 5 juli 2010

Då sitter man här, ledig och har det bra! Igår körde jag sista passet för denna gång. Helt fantastisk helg, På fredag börjar allvaret igen. Längtar faktiskt lite... Eller ganska mycket. Nu när man vet hur det funkar och hur det mesta ska vara så blir passen roligare. Man får ju göra lite saker och inte bara stå bredvid och känns sig onödig.
Så faktiskt ser jag fram mot nästa pass. Då vill jag jobba, inte gå bredvid!
Hur som helst så känns allt perfekt fortfarande. Och det är huvudsaken.

Idag har vi inte gjort ett knop! Eller jo det har vi ju. Först var vi i hagen och hade med oss fika. Sen hem och lagade mat. Under hela dagen har jag plockat och torkat, blir mycket sånt.
Sen åkte jag och dom två äldsta barnen till min syster och fikade. När vi kom hem så hade Jimmy dammsugit och torkat alla golv. Härligt!! Jag hade inte orkat ta hand om den biten... Glad att jag slapp!

Nu ska jag äta jordgubbar med smällt choklad! Mumms!!!

1 kommentar:

  1. Kul att du trivs!
    Jag har nog en sån dag som du hade igår, jag orkar ingenting!! Är helt slut!
    Men du, de där jordgubbarna, kunde du inte ha sagt det lite tidigare så jag kunde kommit förbi... *fniss*
    Ha det bäst vännen!!
    Kramar!!

    SvaraRadera