fredag 16 juli 2010

Så långa dagar det helt plötsligt blivit. Ja vi håller ju samma tider och allt sånt, men tiden går så sakta!
Jag vet inte alls vad som är fel, är så trött... Känns som att jag inte kan sova tillräckligt mycket ens om jag så ligger och sover dygnet runt.
Och huvudvärk... Denna jäkla huvudvärk! För att inte tala om ryggen. Känns som att en extrem foglossning har tagit över... Men det känns inte logiskt.
Men det går väl över, förr eller senare... Hoppas jag.
Tack och lov ska jag inte jobba på en vecka (som jag just nu vet alltså, men det ändrar sig lika fort som jag bokat något), så jag ska väl hinna vila upp mig en hel del hopas jag.
Det värsta (eller kanske bästa) är att jag ska jobba natt nästa fredag. Jag som aldrig i hela mitt liv jobbat natt förr! Måtte jag kunna hålla mig vaken bara. Men det ska nog gå bra det där!

Imorgon måste jag verkligen göra nåt för att stimulera barnen rejält! Typ springa några mil med dom... Fast jag är tveksam till om ens det hjälper. Men sen är det ju inte så jäkla lätt när man är trött, jobbar och sköter ett hem... Jag är ju bara människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar