lördag 24 juli 2010

Lördag... Känns inte så.
Snart ska jag bege mig till jobbet igen, men det kommer nog gå fint.
Idag fick jag dela upp sömnen lite eftersom jag hade en tid att passa vid 14 ungefär. Så det belv bara ett par timmar på förmiddagen och så sov jag ett par timmar på eftermiddagen. Men slänger man ihop det så blev det nog lagom. Vi får väl se inatt om inte annat.
Nu är jag alla fall ledig tills på tisdag efter denna natt. Jag hade föredragit om det inte fanns nåt på schemat, men sån tur har jag ju då inte.

Idag förresten gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle våga... Men nu sitter jag här och det ÄR gjort! Jag piercade tungan!!! Fast nu har jag ju fått mersmak... Och ju mer jag tänker på det så vill jag nog ha en liten tatuering... Så ja, vi får väl se vad framtiden kan erbjuda. En piercing till vill jag ju också ha... Och jag vet var!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar