tisdag 13 juli 2010

Vårt internet försvann... Hjälp vad man känner sig uttråkad när man inte har internet att glo runt på om kvällarna. Man skulle ju kunna tro att man då kommer i säng tidigare eftersom man inte har en massa saker som håller en vaken, men icke.
Men nu är det igång igen... Vissa på 3 säger att det berodde på uppdateringar vi inte har... Andra störningar. Jag gissar på alternativ 2... Med tanke på att det nu funkar...

Idag är det 13dagar sen Julia blev blöjfri. Och jag måste nog verkligen understryka BLÖJFRI. Inte blöjtorr. För hon är verkligen inte torr.
Fast jag känner att det börjar gå framåt. Men vissa stunder känner jag mig bara less... Det är ett evigt jäkla skenande på toaletten, men inte för att hon behöver, utan för det är kul! Mmm verkligen super kul för mamma och pappa... Nej. Man har ju lite annat för sig än att vara på toaletten känns det som.
Men som sagt, det går verkligen framåt med att hålla sig torr. Och det är huvudsaken.
Fast det känns verkligen inte som 13dagar... Men så är det!
Min lilla stumpa börjar bli stor.
Idag har även Julia haft feber. Har ingen aning om varför. Men hon vaknade och var så törstig, sen slocknade hon och hade feber.
Men det är ju fasen farligt att låta henne vila. Hon hade ju som sagt feber och sov därför 1½timme extra på morgonen. Sen vilade hon några minuter på dagen, och ungen 'r fortfarande vaken. Finns inga tecken på att hon kommer somna än på länge.
Och en annan är skit slut!! Men det är bara att bita ihop och härda ut. Nån gång somnar nog barnen. Och till råga på allt så vaknar Wille av minsta lilla ljud som görs... Men att han vaknar beror på värmen, han klarar verkligen inte av det stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar