söndag 25 juli 2010

Så var denna jobbhelg över... Men på tisdag är det dags igen. Men hjälp vad kämpigt det var inatt... Tyckte jag var förberedd och hade sovit mycket, men där tog jag fel. Redan 23 var jag så trött att jag inte visste om jag skulle överleva. Ja riktigt så illa var det kanske inte, men inte långt ifrån faktiskt!
Men det gick ju!

För övrigt idag så har tiden krupit fram... Antagligen har det berott på att jag inte vill annat än att det ska bli kväll så jag får sova igen. Sen igår 18:30 så har jag sovit 4timmar... med andra ord så har jag varit vaken på tok för mycket... ca25timmar om man ska slå ut det. Tror jag kommer sova gott inatt.

Nu har jag förresten fått mersmak. Jag vill pierca mig igen... Men jag vet inte var. Jag vill nog ha en tatuering med. Det vet jag var, hur och varför. Men vi får se hur det blir med det, tids nog kanske.

Nu har jag tänk att jag nog ska äta. Har levt på fruktsoppa sen igår natt. Det funkar, men det blir lite läskigt i magen liksom. Så jag ska nog försöka få i mig lite mackor. Egentligen ska man ju inte äta fast föda på en vecka, men det överlever jag ju aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar