tisdag 6 juli 2010

Hjälp vad jag är trött idag. Nog för att jag varit aktiv, men allt har varit så jobbigt. Tur att det var lite svalare idag... Annars hade jag gått ihjäl.

Idag fick Wille vara en stund hos mormor och mysa. Hampus, Julia, jag och Jimmy var nere på ALV. Det var barnen som fick bestämma vad som skulle ske idag, och såklart dom valde det.
Men jag känner mig inget vidare nöjd över dagen faktiskt. Dels har jag varit så otroligt trött, men sen har jag mått uselt. Så allt kändes som en enorm plåga, men vad gör man inte för sina älsklingar.
Nere på ALV så var det så otroligt mycket människor! Jag är glad att vi har säsongskort, man känner sig inte tvungen att vara där länge... Man kan ta nån timme åt gången.

Nu tänker jag inta soffläge och se på tv. Ända gången jag kliver upp blir när jag byter till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar