onsdag 20 januari 2010

Erkänner om jag har fel!

Igår skrev jag om CUBUS. Inte det snällaste erkänner jag, och det står jag för!

Men idag har vi pratat med kundtjänst, och vi hade väl delvis rätt?!
På vissa CUBUS gäller den rean jag menade... Men dock inte på den i vår stad.
Men idag hade dom lite mer kläder. Inte (något nytt) till mig, Jimmy och Julia. Men till Wille och Hampus. Så det blev en hel del till dom små trollen. Sammanlagt ca 11plagg och jag gav ynka 300:-. Det gillar vi!!
Det var bla byxor, munktröjor, klänning, linne till mig, t-shirt till Jimmy och en massa mer.
Men det finns ju mer barnen behöver. För tydligen så ska ju alla tre ungar växa och byta klädstorlek samtidigt...

Jaja, ska väl tillbaka imorgon igen. Kanske kommit fram mer kläder. Hoppas kan man.

Kan ju lägga till att idag så var dom väldigt trevliga på CUBUS också, och det tycker vi ju om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar