måndag 25 januari 2010

Mycket att göra på lite tid...

Så var denna helg över! Det går så otroligt fort allt... Och det är väl på både gott och ont. Vissa dagar vill man ju bara ska försvinna, medans andra får gärna gå lite långsammare. Som om man har en himla massa man vill/måste hinna med tex.
Som nu, jag har massor som ska sys, både gardiner, kuddar, dock kläder nåldynor och om det räcker... Dukar!
Men så fort man tänker att nu så... Då dyker det upp nåt annat!
Jag funderar på om jag ska ta och göra en klänning och nåldyna nu innan jag ska sova, men jag är mest trött. Och det känner mer lockande att få krypa upp hos maken och mysa... Ja vi får se vad det blir!

Imorgon ska vi på date!!! Jihooo!!! Svärmor bor ju här en stund nu (är och hälsar på sina barnbarn) och då ska hon ta William imorgon när dom stora barnen är på dagis!
Känns helt underbart att få gå ut med Jimmy ensam en liten stund, och få hålla handen!! Längtar!!
Det lilla gör att man orkar vara en super mamma en tid till, Bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar