fredag 8 januari 2010

Jaha... Se där!

Han somnade! Han behövde tydligen bara få krypa runt och gör av med den sista energin verkar det som.
Och så va han nog lite gose sjuk med, min lilla snutt!
När jag la han på soffan och killade håret va han inte riktigt nöjd, så jag la mig jämte han och då vände han sig mot mig, la sin panna mot min mun och tog ett järn grepp om min arm. Hur mysigt är inte det då!
Somnade gjorde han på mindre än en minut, så trött det va han ju tydligen.
Men tro nu inte att jag låter han ligga på soffan, och att jag går iväg. För ligger på soffan det gör han, men jag sitter här hela tiden! Och tro mig, det gör inte mig ett smack!
För just idag vill jag inget annat än sitta...
För i inlägget här nedan står det att jag inte gillar att vara tjej vissa dagar... Idag är en sån dag.
Så lägg ihop det med att jag vill sitta stilla, och mitt dåliga humör som man kan ana i inlägg från igår och i förrgår... Ja ni vet nog vad det handlar om.

Nej nu är det dag att byta kanal, upptäckte att jag har tv-shop på... Allt är väl nästan bättre än det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar