onsdag 6 januari 2010

Fullt upp och öronvärk!!

Igår blev det en full dag!
Den började så bra så. Hade ingen aning om vad vi skulle hitta på, men så ringde mamma och ville att vi skulle komma på fika! Tackar man inte nej till.
Sen bestämdes det att vi skulle vara kvar på middag, men middagen flyttades till min syster!
Sen ringde jag sjukan eftersom det rann ur Willes öra. Ändrade planer igen, vi var tvungna att komma dit med han. Ja, sagt och gjort.
Han har varit gnällig, dålig aptit, och sovit illa sen nyårs afton. Inte konstigt, han har ju kraftig öroninflammation i båda hans små öron. in stackars lilla skrutt.
så nu äter han penicillin.
Men tillbaka till igår.
Efter sjukan bar det då iväg till min syster för middagen.
Oj vad trevligt det var! Barnen lekte och jag fick vara med min syster, kan det bli bättre?

Men på tal om annat. Jisses vad det var kallt igår! När vi gick från sjukan till min syster så trode jag att mina ben skulle gå av, av köld. Dom blev helt bort domnade. Ja lite får jag väl skylla mig själv, hade inte lång kalsonger på mig... Jag lär verkligen inte som jag lever. Tur det kanske?!

Snart kommer mina päron på fika, och jag hoppas min lillebror är med så han kan leka lite med barnen. Jimmy måste fixa vår altan idag och då passar det perfekt att Robbin är ute med barnen. Jag ska vara inne med Wille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar