söndag 3 januari 2010

Ovanlig söndag

Det blev ganska mycket att göra idag... Jag som trodde vi skulle ha lång tråkigt. Det är ju ändå söndag, så man blir ju int eförvånad...

Men hur som hellst. Vi har ett förråd på gården, som ska tillhöra oss. Men icke! Massa strul och sammanfattningen är att dom som har förrådet har lämnat landet, och tjoho där står vi utan förråd! Kul!! Nej inte direkt!
Men idag fick vi glada nyheter. Dom tömmer förrådet!! Jihoooo!!
Så nu har vi haft fullt upp och fixat i våra garderober. Äntligen.
Inte klart än, men inte mycket kvar.

Sen vid lunch tid så gick vi på promenad! Vilket väder vi har. Skulle bara gå en liten sväng, men vi blev borta ett par timmar (några bilder ligger här nedan)! Men varför sitta inne när man kan vara ute. Man ska väl passa på antar jag, kan ju börja töa imorgon... vad vet jag...

Imorgon är det månad, skönt faktiskt!
Jag hoppas verkligen skorna jag beställde åt Julia och mig kommer imorgon. Det är väl det värsta med så mycket röda dagar, allt står still! Men nu börjar det sakta men säkert rulla på igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar