måndag 18 januari 2010

Måndag.

Så är det måndag igen då! Jisses vad veckorna går fort.
Jag vet inte om det beror på att jag blir äldre eller om det bara är så, men tiden går verkligen fortare nu!
Jag minns när jag var liten, då kändes en vecka som en evighet. Som det där med söndagen, då skulle man vänta en hel vecka tills det skulle bli lördag igen... Och då var det ju såklart lördags godiset man såg fram emot.
Nu säger det swisch! Och så är man ett år äldre... Tack och lov att jag ändå är så pass ung ändå fortfarande.

Jag är verkligen glad att vi har valt att skaffa barn så pass tidigt i åldern. Som bara det där när Hampus är 18år, (fatta han är då myndig) då kommer jag vara "ynka" 39år. Känns bra!! Känns ju visserligen lite konstigt om man tänker såhär: När han är 25år och får barn, då kommer jag vara 46år och farmor...

Ja nu har mina tankar vandrat iväg helt och hållet, så här sätter vi punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar