tisdag 26 januari 2010

Nu ska här sys!!
Japp, jag vet att klockan är mycket, och egentligen vill jag ligga till sängs och läsa min bok jag hämtade hem från bibblan.
Men nu står ju ändå symaskinen framme och tyget är nålat...

På tal om bok, nu ska jag äntligen läsa Mia- Sanningen om gömda. Eftersom jag lusläst dom andra känns det som ett måste!
Gjorde ett litet försök idag när Wille sov middag men det bidde bara ungefär i runda drag 2sidor... Sen vaknade han! Ja han sover inte länge den gossen.

Mmm, på tal om Wille... Han har feber igen. Fattar inte alls vad som är fel... Bara nu på en halv timme så har han vaknat ca 4gånger! Lätt att få syet klart då... Men man får ju göra vad som går!
Känns som att jag kanske skulle skita i att sy idag, och lägga mig istället... Tror inte denna natt blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar