fredag 15 januari 2010

Varför?! Blir så trött... ja bokstavligen faktiskt!
Inatt så har ingen av barnen vaknat en enda gång! Inte ens hostat. Och detta vill jag lov är helt otroligt, det är liksom inget ovanligt för oss om Wille vaknar 3gånger på en natt... och så Julia eller Hampus nån gång med... Men fatta, inte ens enda unge har vaknat inatt!
Det är stort!
Men självklart har jag sovit ur uselt. Har vaknat så fort jag behövde vända på mig, blir så trött på min rygg... Nu i en evighet har jag haft så ont, och det finns inget som förklarar varför... Förutom då att man ska ha fyra kotor, jag har tre... varav en är förskjuten. Ja och så får vi ju inte glömma att mitt bäcken har växt ihop fel, och mina muskler i ryggen har förtvinat. Men det är ju bara det... SUCK!
Blir så trött av två anledningar egentligen. Dels att jag har ont, varje dag och varje minut, förstår ni vad smärta gör med psyket?!
Att gå runt med ständig smärta tär på en!
Sen om man lägger på sömnbrist på det... Ja det känns inte bra.
Så just nu så är jag helt stel för jag inte tagit någon värktablett än, yr och mår illa. Kunde haft en bättre start idag känns det som.
Jaja, hade planer på att gå till stan, men tror jag stannar hemma med William, och så tar vi en mindre promenad till mamma och pappa sen.
Har lovat Hampus att vi ska måla en teckning som han ska få skicka till Bollibompa med. Så roligt det skulle vara om dom tog med den sen!

Tack kära du för att du orkade lyssna på mitt gnäll. Känns faktiskt lite bättre när man får lossa på ventilen lite.

1 kommentar:

  1. men lilla gumman vad tråkigt att höra att du har det så jobbigt, hoppas att du mår bättre snart :) puss och kram

    SvaraRadera