söndag 10 januari 2010

Jo jag kan verkligen förstå min man....

Det är på det viset att jag är aldrig nöjd med hemmet. Det finns alltid nåt att flytta på, måla, tapetsera, byta... ja ändra ni vet.
Och det där irriterar min man tror jag. För så fort han tror att vi är klara så kommer jag på nåt nytt.
Som för bara en liten stund sen så möblerade vi om, och igår va det dags igen!
Nu va det ju inga drastiska ändringar, ändrade bokhyllan lite, liksom tog en del och satte dit en annan osv... Men nu är jag nog nöjd... För ett par dar alla fall...
Jag försöker få min man att inse att tapeten vi har i köket inte funkar, och tro mig, det gör den verkligen inte! Det är inte ett Zandra påhitt, det är fakta!

Nu ska jag snart se om potatisen är klar. Mamma, pappa och lillebror kommer på middag! Blir trevligt... får vi hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar