lördag 18 juni 2011

Det är inte svårt att göra sina barn glada, om dom är på rätt humör vill säga.
Som nu, det är bara att stänga på eurovisionfinalen och dra på hög volym. Sen kan man ju spä på lite extra genom att dansa loss med barnen, och nu gäller det ju inte att dansa snygg, ju fula desto bättre. Det är uppskattat! Typiskt bara att vi ska ha så stora fönster i vardagsrummet... Alla kan se!!! Usch. Men jag bjuder på det. Jag har trotts allt bara en rolig stund med mina ♥♥♥

Snart ska vi gå ut på en promenad. Får bli en runda genom hagen tror jag... finns ju både vatten och får där. Helt perfekt. Sen går vi vidare till mamma, ska hjälpa henne med håret. Och så bjuder hon på mat, vilket man inte säger nej till! Grillat och potatisgratäng dessutom.
Sen ikväll får vi se vad som händer... jag håller tummarna att det jag hoppas på kommer hända. Skulle vara så sjukt kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar