måndag 6 juni 2011

Detta kort togs för 5månader sedan... Svårt att tro.


Och detta togs i fredags... vem trodde det skulle bli sommar igen... jag tvivlade!

Satt ute på gården idag och funderade... var tog våren vägen?
Helt ärligt... Jag vet att jag stod ute på gården ganska nyligen, snö upp till knäna och det fortsatte vräka ner mer snö... Det tog liksom aldrig slut! Jag tänkte att all denna snö kan inte smälta bort. Det kan aldrig mer bli sommar!
Sen vet jag att det började bli varmt, blött och man såg lite gräs här och var... Tänkte då att det kan nog fasen bli vår alla fall. Sen kom det snö igen. I maj! Vad fasen?!
Sen helt plötsligt så sitter jag där, på gården, det är så varmt att jag höll på att smälta bort... och det är juni, 6e juni! Det ÄR sommar. Tänka sig.
Men inte kan man njuta... Började fundera igen, vi har 2 sommar månader kvar detta år. 2 månader! Jag menar, det är ju ingenting.
Snacka om ångest...
Jag borde nog sluta tänka så mycket och njuta mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar