onsdag 8 juni 2011

Idag ska det köpas färg. Igår startade vi ett projekt till här hemma, utemöbler!
Jag kom på att jag vill ha vita möbler ute, först tänkte jag svarta... jag gillar svart! Eller min absoluta favorit är ju neonrosa!! Tänk vad vackert det skulle bli... Men min man är inte lika förtjust i den färgen, och det respekterar jag. Så svart då... dumt! Snacka om att steka fläsket en varm dag när solen legat på där. Gillar inte! Så vitt får det bli, spelar ingen roll hur mycket solen ligger på, det blir inte varmt. Bra bra!
Men jag måste slänga ut lite skit nu när jag ändå skriver!
Myggor! Förra sommaren var det inget jag direkt stördes av, dom gillade inte mig helt enkelt. Men i år... Det är för jäkligt! Trodde jag skulle bli smått blodfattig igår när jag var ute och målade. Så vidrigt, och man får ju för tusan panik när jag hör dom surra runt huvudet och sticka en lite överallt på kroppen. Isch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar