fredag 10 juni 2011

Nu är utemöblerna så gott som klara... lite skruv här och där bara. Kanske ett lager färg till på bordet. Blev lika bra som jag tänkte mig, men jag hade inte sagt nej till lite fina rosa detaljer... kanske kan smyga dit några när Jimmy inte tittar...!

Igår var vi iväg och badade igen, vi är verkligen mycket bättre på det där i år än förra året. Bra, då slipper man dåligt samvete över det i höst när man tänker tillbaka på sommaren. Men det är ju så lustigt det där. Varje gång vi åker till en speciell sjö så blir det åska. Det slår aldrig fel! Och ja, igår var det samma visa igen. Vi klev ur bilden och det första jag hör är muller. Men inte fasen kom det till Vimmerby för det. Det verkar som att det regnar överallt förutom här! Nu vill jag visserligen inte ha regn, men eftersom vädret ändå är kallt, grått och trist så kan det lika gärna regna. Man slipper ju vattna alla fall. Och så kan det vara över tills i morgon och vi har den härliga värmen igen. Perfekt ju!

Nu kom visst regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar