fredag 10 juni 2011

Idag har det varit så segt! Man orkar ju inte ta sig för ett dugg när det är såhär grått och trist väder. Regnet kom som sagt, och höll i sig... Det positiva, jag behöver inte vattna, inte ens lite grann. Men nu räcker det, imorgon räknar jag med att solen är tillbaka.

Dagen var seg som sagt, vi har mest kollat film och slappat. Wille har verkligen påverkats av vädret. Han som normalt sett inte sover på dagen slumrade till vid 11 idag redan, och åter igen vid 15. Ändå somnade han gott nu vid 19. Visserligen är inte natten över än, så man ska väl inte säga för mycket... *Ta i trä*
Men det blev lite panik när min syster ringde och hade hittat en klänning till Julia fram på eftermiddagen. Jo det är ju så att min dotter ska vara med och gå i bröllopståget i kyrkan. Hihi!! Ska bli så underbart att se. Och den klänningen Julia ska ha var så fin!!! Hon ser ut som en liten maräng, min lilla prinsessa ♥
Det kommer bli ett så otroligt fint bröllop det där. Min syster kommer vara så vacker! Och så Julia! Jag längtar som en tok till dagen D. Det är min stora Happening denna sommar kan jag lova er.

För övrigt så testar jag en lite annan frisyr idag... Jag börjar bli långhårig nämligen, och den frisyr jag bukar ha känns inte okej... Sen vill jag ändra nåt. Så nu provar jag en... ja... "plattare" variant. De har väl känts ganska okej idag. Får se imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar