tisdag 21 juni 2011

Man kan inte gilla alla och tur är väl det.

Jimmy fick en kommentar av en person som kände sig träffad när jag skrev just:
-Man kan inte gilla alla, och tur är väl det.
Denna kommentar skrev jag för flera veckor sedan, och nu för nån vecka sen kom det upp till ytan.
Tänkte bara lyfta fram vad det var jag menade... eller inte.

Klicka på denna länk så kommer du till inlägget. Om du fortfarande inte tror mig, kolla datumet, leta sen upp min kommentar på FB och kolla det datumet, skrev dagen efter klockan 8:06 på morgonen. Hade skrivit tidigare, men jag har lite annat för mig än att sitta här hela dagarna. Nu förstår du nog att det inte var till dig... eller er. Äh skit samma... Bara tryck. OM du inte förstår, be om hjälp.

http://1carpediem1.blogspot.com/2011/05/man-kan-inte-tycka-om-alla-och-turar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar