tisdag 7 juni 2011

Nu vet jag!! Äntligen.

För nån vecka sen kom jag på vad jag vill bli när jag blir stor.
Jag har ju alltid velat bli ambulanssjuksköterska. Men jag vet inte längre... Jag vill det än men ändå...
Men nu vet jag vad jag verkligen vill göra. Det är inte omöjligt, jag kan bli det och det skulle passa mig perfekt.
Jag vill bli elevassistent. Det är så många anledningar. En av dom är att jag får jobba med handikappade. Den andra är att man får vara med och underlätta skoltiden för ett barn som behöver hjälpen. Det är ett meningsfullt arbete, ett jobb som jag skulle se fram emot att gå till.
Jag vill verkligen detta så mycket att när jag tänker på det vill jag hoppa och skrika!
Vilken himla skön känsla när man får den där bra AHA-upplevelsen! Som att vinna på lotto ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar