måndag 27 juni 2011

Jimmy är iväg och jobbar, och jag har gjort allt och lite till här hemma. Men nu då?! Har inget att göra och tiden går så sakta!
Men det är så tråkigt när Jimmy jobbar kväll, fast det positiva är att man känner av att man är så mycket effektivare, får mer gjort, har mer energi och är bara jäkligt bra!
Fast att leva ensam jämt såhär är inget för mig... Ingen att gosa med liksom... Är på tok för kramsjuk för att klara av att vara ensam! Men det är klart, som med allt annat så klarar man det ju, om man måste.

Sen vill jag gå på bio! Så mycket bra filmer som visas nu och kommer visas. Några exempel på detta är Baskällan del 2. Älskar den första (Baksmällan) så det kan ju bara bli bra! Lite som en Galen natt. Har ni inte sett dom., gör det!
Sen vill jag så gärna se Transformers 3. Inte min typ av film, men dom första två är faktiskt bra. Och 3an tror jag kan bli ännu bättre, om nu det är möjligt.

Sen en sak till... är så sugen på allt, nästan!! Men inget av det jag vill ha finns hemma. Och eftersom barnen sover så blir det att bara bita ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar