fredag 17 juni 2011

Tre saker som jag kan ge er ett ärligt svar på.

Rosenrot: Detta funkar faktiskt. Det är man blir lite piggare och sexlusten ökar. Jag var fundersam över om det bara var en tillfällighet så jag frågade runt på nätet och fler upplevde samma resultat som mig. Så dessa rekommenderar jag gärna vidare.



Cellu-diet patch (inte dom som är på bilden, men dom ser precis lika dana ut): Detta är ett precis påbörjat projekt. Så jag kan inte ge ett ärligt svar än. Jag personligen är otroligt negativ till dessa. Jag menar, ett litet plåster på armen som kan leda till att celluiter försvinner och att man går ner i vikt? Nä, det låter väldigt otroligt! Men men, för skojs skull så kan man testa. Jag behöver inte gå ner i vikt, det sköter jag så bra på egenhand. Men celluiter skulle inte skada att bli av med...!


Pepsodent white now: Detta funkar! Skrev om det tidigare, för kanske 2veckor sedan. Och nu har jag borstat morgon och kväll med denna och mina tänder är vitare! Det stod att resultat kunde ses efter första borstningen, men där hade dom fel. Eller kanske att man kunde det, men att man fick använda sig av förstoringsglas och massa saker och resultatet är promille stort... för jag kunde då inte se det. Men efter nån vecka började tänderna ljusna, och nu efter 2veckor är dom synligt ljusare. Inte så ljusa som dom vill få fram på reklamen , men bättre än förut. Så denna rekommenderar jag, men hoppas inte på för mycket, den åstadkommer inte mirakel.

2 kommentarer:

  1. Har du ätit rosenrot innan? Köper man det på hälsokost?

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit det under en lång tid, men fått göra uppehåll varje gång jag varit gravid. Man får inte äta det när man är gravid! Och faktiskt så har jag blivit gravid ganska kort efter att jag börjat med dom... Det finns studier som visar att chansen för att bli gravid även ökar. Hur sant det är vet jag inte, men på mig har det verkligen stämt. Äter dom inte längre, man måste ju se upp ;-) Men som sagt, så fort man får veta att man är gravid så ska man sluta med dom. Man kan antingen köpa på hälsokost, i dagligvaruhandel eller på nätet. Jag rekommenderar på nätet. Vitalas har så man kan prenumerera på dom. Och det är dom som gett mig bäst effekt.

    SvaraRadera