tisdag 21 juni 2011

Ja jäklar... full rulle och lite till!

Idag var det en sådär onödigt seg dag. Jag tror minsann att jag håller på att bli förkyld. Har så ont i kroppen, och speciellt i nacken. Stelt liksom... kan även vara åldern... har hört att det går utför när man närmar sig 25, och jag är ju där om ett år... eller om 2år... eller nåt sånt... Hrm!
Men i alla fall, Jimmy gick för att hämta barnen på dagis, och jag såg fram emot en lugn och skön dag hemma. Kanske en utflykt till lekparken, men inte mycket mer än så. Hur som helst när han kommer hem så ser jag att han fått med sig för många barn... Han har alltså inte med sig 3 barn hem, han har 5!! Fattar ni?! Ja, så den där lugna dagen var ju bara att glömma.
Men helt ärligt så skulle jag göra om det imorgon igen, så härliga barn det där. Och alla kommer så bra överens. Sånt är ju helt underbart att se!

Imorgon så ska jag ner till stan alla fall... Köpte två så fina bh:ar igår och jag tänkte att 70B skulle funka... Nä då! Såklart inte. Fast det var ju ändå bra nyheter... 70 stämde perfekt! Men B... Får gå upp ett steg. Men det tackar och bockar vi för.
Varför jag skriver om min bh storlek? Varför inte? Jag har mens om 2 veckor... var det också för mycket att berätta? Min blogg, My way!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar