lördag 25 juni 2011

Haft en så bra helg!!
Det började igår, självaste midsommar.
På förmiddagen kom Jimmys bror och hans familj, hann inte med så mycket men lite prat finns det alltid tid för... Såklart! Efter det så gick vi till hagen och dansade. Eller ja... jag fotade. Jimmy och min pappa skötte dansen. Tur dom har energi ;-) Hann där med att träffa systeryster och hennes goa familj. Tur det, skulle kännas tråkigt att inte hinna träffas alls under midsommar.
Sen gick vi hem till mamma och pappa på middag, dit kom det trevligt folk. Så god mat, trevligt sällskap och många skratt. Fin fint!
Sen var det hemgång, relativt tidigt, man måste ju få sin sömn...
Och så idag, då har vi umgåtts med Jimmys bror och hans familj! Helt underbart!! Måste göras oftare. Dels hann jag med att sitta och prata massor med Sanna (Kimmys fru), mycket trevligt ;-) Sen hann vi med en promenad till fåren och lekparken. Sen blev det dags för lunch, så jag och Meja gick in och vilade i soffan tills maten kom hem, satt och kollade på Tingeling. Efter en stund kom resten av alla barn in och gjorde oss sällskap, så då fick jag ha alla barn helt för mig själv!! Hade behövt två armar till och ett mycket större knä, men det funkade. Man känner ju att man måste använda tiden väl när man träffas så sällan.
Och så till kvällen kom mamma och pappa på en visit, till barnens lycka (och min, självklart)!

Nu ska jag fixa vidare med alla foton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar