måndag 5 april 2010

Blir en kort vecka med bra avslut!

Idag är det måndag, det är jag så väl medveten om. Men det känns verkligen som söndag. På alla sätt.
Fördelen är att denna vecka kommer gå fort. Jag menar, vips! Imorgon är det redan tisdag. Alltså, inte som så att det är en tråkig vecka, det är bara det att jag ser fram emot helgen så mycket.
På lördagen så kommer min familj hit och William ska firas, tänk min kille fyller 1år nästa vecka. Min lilla lilla bebis.
Så det är lite splittrade känslor där, dels längtar jag tills han blir större, men att ha en bebis är mys pys!
På söndagen ska vi träffa alla föräldrar och barn i föräldragruppen. Vi ska ha ett stort 1års kalas för alla våra bebisar. Och det kan ju bara bli bra!

Idag skulle vi varit ute och fortsatt med gården, men jag känner inte för det. Vad hände med solen?
Men jag vet vad det beror på... Igår när jag fixade med tvätten så la jag in barnens termobyxor i garderoben eftersom jag kände att dom inte kommer behövas. Och se vad som hände... Får ta fram dom och ha dom framme hela sommaren med. Här får man inte ta några risker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar