fredag 9 april 2010

Nä, det funkar ju inte!!!

Fasen alltså, nog för att jag visste att det skulle bli lusigt... Men såhär?! Jaja, snart över.

Imorgon ska vi ha ett litet kalas för Wille plutten. Han fyller ju inte år förens på onsdag, men det blir så himla svårt att få ihop alla mitt i veckan. Helgen är då mycket bättre. Så, så är det!
Så det ska bjudas på tacos tänkte vi. Eller ja det va ju Wille som sa. Duktigt kille va? Inte ett år och kan redan säga: "Jag vill bjuda på taos när jag fyller år". Japp, lik sin mamma, jäkligt duktigt alltså, och jaaaa lika underbart att se på...!!

Idag har det annars inte hänt så mycket. Tiden har verkligen gått så sakta idag! Som en ålande elefant i en uppförsbacke. Nu har jag ju inte sett eller upplevt detta på nåt vis, men man kan ju tänka sig. Lite som att 1+1 är 2. Självklart liksom!

Jag och Hampus var ute på en kort promenad förut idag. Skönt att komma ut och få lite luft. Och så trevligt med en promenad kompis. Vi hade flera djupa diskussioner, om allt från får (bä) till skoj-pengar. Jisses alltså, mycket som rör sig i huvudet på den där lilla gossen. Men jag måste säga att det är riktigt intressant att prata med honom.

Och på tal om att prata. Julia har verkligen kommit igång nu!! Om hon är tyst i 1minut så är det otroligt. För att hon ska vara tyst så måste hon antigen sova eller... Ja det är nog det ända som får henne att vara tyst. Fast då snarkar hon som fasen istället. Otroligt att Hampus kan sova i det där ljudet. Men han verkar inte bry sig, tvärtom. Antagligen känns det väl tryggt för honom att höra Julia. Di barna di barna!
Men tillbaka till Julia, jag är evigt tacksam att hon pratar nu! Äntligen!! Så ärligt talat, hennes röst är som ljuv musik. Faktiskt. Du kan inte ens ana hur sött det åter när hon säger: "Tack så mycket". ♥

Så, nu vet jag inte mycket mer att säga här... Eller ja, finns massor jag skulle vilja skriva. Men lite hemligheter och privatliv är inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar