tisdag 27 april 2010

Känner mig älskad ♥

Igår kom Jimmy hem efter att ha varit på stan. Han hade varit förbi Dennis, han som har tatuerings studio vid torget. (Kommer ju inte på nu vad studion heter!!) och pratat med honom. Då hade Dennis lyckats klämma in honom igår så Jimmy skulle tatuera sig. Och det han präntade in på sin arm var: Alexandra

Så nu pryder mitt förnamn Jimmys underarm, och det är så fint! Vi har pratat om att han ska tatuera sig igen. Och fylla i och göra den han har större. Men att han skulle tatuera in mitt namn, och nu, blev en överraskning.
Men jag uppskattar det verkligen, känner mig otroligt älskad vill jag lova. Nu beror inte det enbart på tatueringen, det är mycket annat Jimmy gjort på sista tiden som gör att jag känner så. Men detta blev liksom pricken över i.
Att han tatuerat in mitt namn känns större än både förlovning och bröllop.

Nu kanske vissa tycker att det är en dum ide att pränta in sin frus namn på sin kropp, men det skiter vi i! Hur vi ser på detta ska ju alla skita i.
Jag uppskattar detta otroligt mycket. Jimmy gjorde det av egen vilja, jag visste inte ens om att han fixat tid eller vad han skulle skriva.


Tack Jimmy. Jag älskar dig så otroligt mycket, och du kommer alltid vara mannen i mitt liv ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar