fredag 30 april 2010

Känns som att det kunde kvitta... Skit också att det alltid ska va nåt! Nåja, får hoppas på raka bud imorgon istället.

Idag har vi delat upp oss. Jimmy var hemma med Julia och Wille. Båda två är lite hängiga och har sovit så dåligt. Jag och Hampus var iväg till min syster. Det hade ändå bara varit jobbigt för dom små så därför gjorde vi såhär.
Hampus har lekt som sjutton och jag har varit social. Känns bra!

Imorgon fyller Jimmy 30år. Jisses!! Han som bara var 19år när vi blev ihop... Shit alltså! Då var han ju bara ett barn, nu är han en vuxen man. Vad hände? Juuuust det, JAG! ur han hittade mig, annars hade det aldrig blivit man av honom....
Imorgon då, ja jag hoppas dagen börjar med gott humör efter en bra natt sömn och barn som sovit gott. Sen blir det paket. Är lite nervös över om han kommer gilla det han ska få... Bäst för honom!
Sen kommer hans familj på besök. Det blir trevligt! Man träffas ju inte för ofta om man säger så. Sen på kvällen blir det utgång. Hugaligen... Jag blir trött bara av att tänka på det. Men det kommer bli kul!
Mycket socialt denna helg känner jag,

Ja det va det! Imorgon kommer jag säkert inte hinna eller orka skriva här, så det blir en uppdatering på söndag tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar