tisdag 20 april 2010

Om tumlande!

Jag vet inte vad som sker, detta är verkligen inte likt mig. Läskigt...!

Nu är det rullning på skiten må jag säga! Inget är som det ska, möjligtvis sängarna då... Men det ska nog bli bra det där med. Men så ivrig jag är. Får jag en ide så vill jag se resultat nu nu NU!!! Men det tar nog sin lilla tid.
På tal om tid... Ja det hänger väl inte ihop egentligen.... Idag fick jag gratis frön till solrosor! Gutt ju. Jag ska nog sätta dom längst solsidan... Känns logiskt. Ända "problemet" om man nu får kalla det så, är att det redan finns så mycket där. Och inte vill jag ju ta bort nåt heller. Jaja, får bli en salig, blommig, blandning. Sen har vi även köpt gräsfrön.
Vi skulle ju lägga plattor utanför och göra en ute plats. Men nu ska vi börja med att göra en gång. Man kan ju för sjutton inte lägga upp för mycket planer, vi ska väl njuta av sommaren nåt med? Det är vi värda!!!
Så jag ska så gräs alla fall, man kan ju faktiskt sitte ute i gräset med... Det måste ju nödvändigtvis inte vara plattor! Måste snart klippa dom fläckarna med gräs som finns, långt och gult. Jag ser framför mig att det är som med hår, klipp det så kommer det nytt och fint direkt! Så, nu blir det så!
Kanske kan få Jimmy att klippa gräset imorgon.... Som att vi hinner det!! Nej... Efter helgen kanske.

Hjälp vad det ekar här inne nu... Men ja... Nu används det, tror jag. Måtte det bli som jag "ser" det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar